Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Toimitustavat

F Roastery 2962714-9 käyttää lähetysten toimittamiseen Posti Oy:n palveluita (nouto postista, smartpost) sekä Matkahuoltoa. Kuljetustavan voit valita tilauksen yhteydessä. Toimitamme tuotteita toistaiseksi vain Suomessa. 

Hinnat

Tuotteiden hinnat ovat näkyvissä verkkokaupassamme. Hinnat sisältävät aina arvolisäveron

Toimituskulut

Toimituskulut Suomessa ovat alkaen 5,50€. Hinta lasketaan automaattisesti tuotteen painon, hinnan ja toimitustavan mukaan. Joissain tuotteissa on pakollisia lisäkuluja, joista ilmoitetaan tuotetta tilatessa (esimerkiksi lasituotteen “särkyvää-lisäpalvelu” postilta).

Myyntialue

Toimitamme tuotteita toistaiseksi vain Suomeen.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tuotteen postiin 2 päivän sisällä tilauksesta. Mikäli tuotetta ei ole heti saatavissa, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian. 

Reklamaatio ja viallinen tuote

Mikäli toimitettu tuote on eri kuin mitä asiakas on tilannut, tai mikäli tuote on viallinen, tulee siitä ilmoittaa välittömästi myyjälle (F Roastery 2962714-9 ). Jos toimitetun postipaketin pakkaus on viallinen ja sinulla on syytä epäillä että tuote on kuljetuksessa vioittunut, älä avaa tuotetta ennen kuin olet kuvannut paketin. Lähetä meillä kuvat vioittuneesta pakkauksesta sekä vioittuneesta tuotteesta.

Vioittuneiden ja väärien tuotteiden tilalle lähetetään uusi tuote mahdollisimman pian. Palautustilanteet sovitaan aina asiakkaan kanssa tapauskohtaisesti.

Vaihto- ja palautusoikeus (peruuttamisoikeus)

Kaikilla tuotteilla on lakisääteinen täysi 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeuden määräajan laskeminen alkaa siitä päivästä, kun tuote on saapunut asiakkaalle. Palautus katsotaan tehdyksi määräajassa, mikäli asiakas ilmoittaa palauttamisesta 14 päivän kuluessa tuotteen saapumisesta asiakkaalle. Tämän jälkeen palautus on tehtävä viipymättä.

Ennen tuotteen palautusta, asiakkaan on oltava yhteydessä myyjään puhelimitse tai sähköpostitse asian sopimiseksi. 

Jos tilauksen loppusumma on alle 100€ ilmaisen toimituksen rajan, pidätämme oikeuden pidättää postikulut palautettavasta summasta.

Mikäli asiakas on valinnut vapaaehtoisia lisämaksullisia palveluita, kuten kotiinkuljetuksen, ei toimitustavasta johtuvia asiakkaalle aiheutuneita kuluja hyvitetä palautuksen yhteydessä.

Peruuttamisoikeuden vaikutukset

Tilauksen peruutuksissa ja palautuksissa palautamme asiakkaalta veloitetun summan viipymättä (ja joka tapauksessa viimeistään 30 päivän kuluttua palautuksesta). Maksunpalautus suoritetaan asiakkaalle sillä maksutavalla, jota asiakas on käyttänyt ostotilanteessa, ellei asiakkaan ja myyjän kesken ole muuta sovittu. Rahojen palautus tehdään viipymättä kun palautettava tavara on vastaanotettu.

Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäisessä pakkauksessaan sekä alkuperäisessä kunnossa. Palautettava tuote ei saa olla olennaisesti muuttunut, kaikkien osien tulee olla mukana, eikä tuotteessa saa olla käytön jälkiä. Mikäli tuotetta on käytetty tai sitä on käsitelty huolimattomasti, vastaa asiakas tuotteen arvon alentumisesta sen täyteen arvoon saakka.

Noutamatta jätetty tilaus

Jos asiakas ei ole noutanut tilaamaansa tuotetta postista ja se palautuu takaisin F Roasterylle, peritään asiakkaalta 20€ toimitus/käsittelymaksu. Tämä summa kattaa myyjälle toimituksesta aiheutuneet kustannukset. Asiakkaalle hyvitetään tällöin tilauksen summa, josta on vähennetty kyseinen kulu (20€).

Palautukset

Asiakkaan tulee kaikissa ongelmatilanteissa sekä aina ennen palautusta olla myyjään yhteydessä. Palautuksen yksityiskohdista sovitaan aina tapauskohtaisesti ja esimerkiksi vioittuneiden tuotteiden kohdalla pyydämme kuvamateriaalia tuotteen valmistajalle esitettäväksi. Palautukset tulee tehdä postin välityksellä tai toimittamalla tuote Creative Fiskarsille Fiskarsiin. Emme lunasta esimerkiksi postiennakkona tehtyjä palautuksia. Ole aina ennen palautuksen tekemistä ensin yhteydessä meihin.

Tuotteen palautuksen postimaksut tulevat lähtökohtaisesti asiakkaalle. Mikäli kyseessä on viallinen tai väärä tuote, korvaamme myös postimaksun. Kuvaamme tuotteet aina ennen lähettämistä, jotta niiden kuntoa voidaan verrata.